مثبت نگری=سلامتی

مثبت نگری یعنی داشتن آرامش،جمع گرا بودن،دوست داشته شدن،موفق بودن

مثبت نگری=سلامتی

مثبت نگری یعنی داشتن آرامش،جمع گرا بودن،دوست داشته شدن،موفق بودن

5 راه برای کم کردن چروک های صورت به طور طبیعی!


5 راه طبیعی برای کم کردن چین و چروک


به جای استفاده از کرم های گران قیمت و راه های خطرناک

ما به شما چند راه ساده توصیه می کنیم تا با استفاده از آنها در خانه براحتی از شر چروک های صورت تان خلاص شوید!


سفیده تخم مرغ:

دو یا سه تخم مرغ را در یک کاسه بشکنید و سفیده و زرده آن را از هم جدا کنید. سفیده را روی پوست تان بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند تا خشک شود. سپس با استفاده از آب گرم آن را از صورت تان بشوئید؛ ویتامین B ,E تخم مرغ باعث کم شدن چروک های صورت شما می شود.


روغن زیتون:

روغن زیتون طبیعی به پوست شما کمک می کند تا نرم و لطیف باقی بماند. چند قطره روغن زیتون روی صورت تان بچکانید و بعد با نوک انگشتان آن را روی صورت تان به حالت دورانی پخش کنید. روغن زیتون خاصیت نرم کنندگی داشته ونرمی و شفافیت به پوست شما هدیه می کند.


ماساژ:

لوسیون دلخواه خود را با ماساژ به پوست تان بزنید. یک لوسیون خوب انتخاب کرده و با نوک انگشتان آن را به صورت و زیر گردن ، زیر چشم ها ، اطراف آن ، پیشانی خوب بمالید. بعضی از سالن های زیبایی این کار را انجام می دهند اما برای تان گران تمام می شود. خودتان براحتی می توانید این کار را در خانه انجام دهید.


میوه و سبزیجات:

میوه ها و سبزیجات تازه سرشار از ویتامین A هستند و به پوست شما کمک می کنند تا سلول های سالم تر و شاداب تری داشته باشند. می توانید کمی سبزیجات یا میوه تازه را آب گرفته و به عنوان ماسک روی صورت تان استفاده کنید. همچنین می توانید آب میوه گرفته و آن را نوش جان کنید.


آب لیمو

یک لیموی ترش تازه را از وسط نصف کنید و نیمه آن را روی پوست صورت تان بمالید.دور لب ها ، پیشانی زیر گردن و مراقب باشید آن را زیاد نزدیک به چشم تان استفاده نکنید.

بعد از استفاده از هر کدام از این روش ها یک نفس عمیق بکشید و چند دقیقه ای در حالت آرامش باقی بمانید.

منبع:سایت نیک صالحی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد