مثبت نگری=سلامتی

مثبت نگری یعنی داشتن آرامش،جمع گرا بودن،دوست داشته شدن،موفق بودن

مثبت نگری=سلامتی

مثبت نگری یعنی داشتن آرامش،جمع گرا بودن،دوست داشته شدن،موفق بودن

این دردها را نادیده نگیرید



این دردها را نادیده نگیرید


درد


درد روشی است که بدن شما بوسیله ی آن به شما می گوید که چیزی کاملا درست نیست و


مشکلی وجود دارد.


اما زمانی که خیلی ناگهانی یا طولانی باشد متفاوت به نظر می رسد و توجه پزشکی می طلبد. کارشناسان می گویند تمام این دردها باید نشانه های قرمز و بدی به نظر بیایند:

درد در قفسه ی سینه

متخصصان قلب و عروق می گویند اگر بیماران نشانه های اولیه ی بیماری های قلبی را جدی بگیرند درمان راحت تر بوده و نیازی به نگرانی نیست. مطالعات نشان داده اند که زنان علائم بیماری های قلبی را بیش از مردان دارند. سه نشانه دال بر اینکه مشکلی وجود دارد، هست و در مورد هر دو جنسیت صدق می کند: درد سینه به صورت مداوم، کم آوردن نفس، هر نوع دردی در نیم تنه ی بالا که قبلا سابقه نداشته است. اگر هر کدام این علائم را دارید باید با پزشک خود سریعا تماس بگیرید.

سردرد شدید

اگر دچار میگرن نیستید، سردردهای شدید و ناگهانی باید جدی گرفته شوند. سر دردهای شدید و ناگهانی می توانند نشانه ی آنوریسم مغزی باشند.

دندان ضرباندار

ضربان دار بودن دندان ها ممکن است نشاندهنده ی آسیبی در عصب دندان ها باشد.البته اگر دندان شما از قبل عفونی است نیاز به این است که باکتری دندان شما از بین رفته و یک روکش پلاستیکی روی آن پوشانده شود.

نفخ شدید

اگر خیلی احساس نفخ می کنید و به یکباره این اتفاق افتاده است آن را جدی بگیرید. بدترین سناریو این است که به سرطان تخمدان دچار شده باشید. در سال 2007 علائم اولیه ی این نوع سرطان منتشر شد: نفخ، درد در ناحیه ی شکم و سختی در غذا خوردن. اگر این دردها به یکباره شروع شده و به مدت دو و سه روز به صورت مداوم ادامه داشته باشد آن را جدی بگیرید.به پزشک مراجعه کرده و در مورد این علائم با او مشورت کنید.

درد پشت و سوزن سوزن شدن انگشتان

اگر به کسی از خویشاوندان خود کمک کرده اید که به آپارتمان طبقه ی چهارم خویش اسباب کشی کند، ضد التهاب ها درد را غدقن می کنند اما اگر آن ها کار نکردند به یک ارتوپد مراجعه کنید. اگر توجه کافی به این مساله نداشته باشید ممکن است شما دچار آسیب در عصب های خود شده باشید.

سلامت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد