مثبت نگری=سلامتی

مثبت نگری یعنی داشتن آرامش،جمع گرا بودن،دوست داشته شدن،موفق بودن

مثبت نگری=سلامتی

مثبت نگری یعنی داشتن آرامش،جمع گرا بودن،دوست داشته شدن،موفق بودن

4 جمله ای که نباید به مردان بگویید

4 جمله ای که نباید به مردان بگویید

در روابط زناشویی مسائلی وجود دارند که یـک زن هیچ گـاه نباید در مورد شوهرش مطرح

نموده و یا با سخنی نیش دار اقدام به آزار و اذیت او نماید.


شما می توانید در مورد نحوه لـبـاس پـوشیـدن و یـا اضافه وزن شوهر خود صحبت نمایید بـدون ایـنکه برای وی دلخوری پیش بیاید و یا از شما دلگیـر گـردد امـا
چـهار مـسئله وجـود دارد که پیش کشیدن هر یک تاثیر ناگواری در روحیه و غرور یک مرد برجای خواهد گذاشت چـرا که

اولا
باعث می گـردد که او خودش را با خصیصه های مـردان دیـگر مقایسه نموده و سرخورده شود.

ثـانـیا
به دلیل این کـه تـغییر مسائل مذکور به دست خود آدم نبوده و جزء ویژگی های هر انسانی است، موجب افسردگی و نا امیدی خواهد گردید.
پس حواس خود را جمع کرده و با به خاطر سپردن این موارد از به خطر افتادن زندگی آینده خود جلوگیری کنید .

در ادامه به این مسائل اشاره می کنیم :
1 - بنیه مالی و پول
واضح است که داشتن پول بیشتر بهتر از داشتن مقدار کم آن می بـاشد. مـردان بـر این تصورند که میـزان سـرمایه و قدرت مـالی آنها منعکس کننده ارزش های درونیشان است. بنابراین گوشـه و کنـایه زدن در مـورد درآمـد یـک مـرد در حـقیـقت لـطمـه زدن بـه غـرور او محسوب می گردد.
وقتی به شوهر خود با سخنی نیش دار می گویید که مثلا " تلویزیون ما کوچکترین تلویزیون دنیاست "، در وجود و ضمیر او آتشی برمی افروزیـد چون او را در برابر مردهای دیگری که می شناسید شرمنده وتحقیر نموده اید.
توجه داشته باشید تلویزیون بزرگ یعنی کیف پر از پول. درآمـد یـک مـرد چیزی نیست که بتواند آن را فورا تغییر دهد، مگر اینکه بخواهد بـه یک بانک دستبرد بزند.
شـکاف، زمانی عمیق تر می شود که یـک زن، بی پولی ، وسایل قدیمی ، عدم خرید طلا و جواهر و یا خـانه مـحـقر شـوهـرش را مکرر به وی گوشزد می کند و نمی داند که با این کار هر بار تیشه به ریشه زندگی خود می زند چرا که این تحقیرها نه تنها از عشق میان آنها می کاهد بلکه به هیچ وجه باعث اقدامی برای بهتر شدن وضع زندگی نخواهد شد شاید اگر به جای تحقیر شوهر خود او را تشویق به انجام کارهای موثرتری نمایید زودتر به خواسته خود برسید .

2 - موی سر
اگر مسئله ای وجـود داشته باشد که مــردان نسبت بـه آن حساس باشند، این مسئله موی سر آنهاست. هر مردی نگران این موضوع می بـاشـد که بالاخره موی سرش را از دست خواهد داد، چون مردان تصور می کنند کـه بـا ریختن موی سر، جذابیت آنها در برابر همسرشان نیز ازبین خواهد رفت.
یـکی از دوسـتـان مـن بـعد از اینکه نامزدش به او گفت : "موهای خوشرنگی داری ولی حیف که کـم پشته"، دچـار افـسردگی شـد. در حـقیقت او کار زیادی برای پرپشت کردن مـوهایش نمی توانست انجام دهد مگر اینکه به سـراغ داروهـای گـران قـیـمـت رشد مو می رفت.

3 - قد
مردها کار زیادی در مورد کوتاهی قد خـود نمی توانند انجام دهند. قـد پدر و دو برادر من هر سه ۱۹۷ و قد خود من ۱۷۰ سانت است. چند ماه پیش وقتی همسرم با کنایه گفت "برادرات هر دو قـد بلندند، پـس قد تو به کی رفته؟" حسابی دلگیر شده و تا چند وقت در فکرش بودم. با اینکه بسیاری مردان کوتاه قد و در عین حال قدرتمند و موفق، در اجتماع وجـود دارند، مطالعات نشان داده کـه مـردان بـلنـد قد جـدی تـر از مـردان کوتاه قد به نظر می آیند.

4 - مردانگی
مسخره نمودن مردانگی یک فرد،شکنجه آورترین گوشه و کنایه برای وی به شمار می آید. یک زن باید بداند که هرگز نباید شوهر خود را به دلیل ناتوانی ها و ضعف های جنسی وی مورد سرزنش و استهزاء قرار دهد چرا که این مطلب می تـواند صـدمات و زیان های جبران ناپذیری در روحیه و زندگی او بگذارد.
نـکته این است که وقتی شما به شوهر خود این موضوع را گوشزد می کنید، در حقیـقـت او تصور می نماید که نسبت به مردان دیگر دارای ضعف و ناتوانی شدید است و همین امر باعث سرشکستگی و آزرده خاطری وی می گردد.


منبع : vista.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد