مثبت نگری=سلامتی

مثبت نگری یعنی داشتن آرامش،جمع گرا بودن،دوست داشته شدن،موفق بودن

مثبت نگری=سلامتی

مثبت نگری یعنی داشتن آرامش،جمع گرا بودن،دوست داشته شدن،موفق بودن

سخنی با پدر ومادر مهربان



سخنی با پدر ومادر مهربان

1- نتیجه بررسی های انجام گرفته روی زندگی جوانان نشانگر این است که متاسفانه اکثر آنها پس از پایان تحصیلات و خدمت سربازی ، برای شروع کاری  و یا تشکیل رندگی مشترک و  سایر نیازهای خود ،سرمایه لازم وکافی ندارند که نداشتن سرمایه باعث میشودشخص   نتواند به خواسته های خودکه همانا(کار،ازدواج،مسکن،تحصیلات عالی و...)می باشددست یابند.بنابراین به ناچار  ،عاطل و باطل چرخیده و وبال گردن خانواده و جامعه شده به انواع مشکلاتی از قبیل(تن به ازدواج ندادن ،بیکاری،ناراحتی ،اعتیاد،  و...) گرفتار شوند.




2- پدر و مادر دانا و آینده نگر برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی ، فرزندش را به امان خدا نسپرده بلکه با پس اندازهای ماهانه و منظم و پا به پای تحصیل ، سرمایه ای نیز برای تامین نیازهای  ایام جوانی فرزندشان جمع آوری و مهیا می کنند.


3- به اطلاع والدین محترم می رسانم که بیمه پاسارگاد برای تامین سرمایه لازم و کافی  برای جوانان و نیز سایرسنین مختلف جامعه، طرح (بیمه عمر و تامین آتیه )را دردست اجرا دارد که خوشبختانه مورد استقبال اولیا فهیم و آینده نگر قرار گرفته است.

 بنابراین به عنوان یک پدر دلسوز و آگاه به شما عزیزان پیشنهاد می نمایم از همین امروزبه فکر پس انداز سرمایه برای آینده فرزند مان باشیم تا در جوانی دچار مشکل کمبود سرمایه نشوند چون علم بدون سرمایه موفقیتی ندارد.


4- پس انداز در طرح( تامین آتیه فرزندان،بیمه پاسارگاد) مناسب ترین محل برای آینده همه اقشار جامعه مخصوصاکودکان ونوجوانان می باشد چون به پول پرداختی شما هم 15  الی 20 درصد سود می دهد و هم شخص در مدت قرارداد از حمایت های بیمه بهره مند می گردد.


    لذا همت و تصمیم شایسته شما موجب خواهد شد کودکان فعلی که جوانان آینده سازو سرمایه های ارزشمند کشور عزیزمان می باشند با آرامش به تحصیل ادامه داده و در آینده به کمک سرمایه شان به تصمیمات و خواسته های خودعمل کنند.انشاا...

اطلاعات تکمیلی در:http://bomr-pasargad.blogsky.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد